שלום עם סעודיה? שר החוץ נפגש עם היועץ האמריקאי

שלמה ריזל No Comments on שלום עם סעודיה? שר החוץ נפגש עם היועץ האמריקאי

הרחבת הסכמי אברהם, מימוש הפוטנציאל מול סעודיה וקידום כינוס פורום הנגב: שר החוץ אלי כהן נפגש הבוקר עם דן שפירו השליח האמריקאי המיוחד לנושא הסכמי אברהם. כהן: "המהלך המשמעותי ביותר לטובת האזור בעשרים השנים האחרונות"

חתימת הסכמי אברהם בוושינגטון צילום: פלאש 90
12:28
30.04.24
יונת קפלן No Comments on רומפל נאכט או מימונה? סיוון רהב מאיר על היום שאחרי

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר החוץ אלי כהן ומנכ"ל משרד החוץ רונן לוי (מעוז) נפגשו היום עם דן שפירו, היועץ הבכיר של מזכיר המדינה בארה"ב לאינטגרציה אזורית, בדגש על נושא הסכמי אברהם.

השלושה דנו באפשרויות להעמקת היחסים עם השותפות הקיימות במעגל השלום, כמו גם הרחבת מעגל הנורמליזציה עם שותפות משמעותיות נוספות במזרח התיכון ומחוצה לו. בנוסף עלה נושא של קידום כינוסו של פורום הנגב בחודשים הקרובים במרוקו.

שר החוץ אלי כהן: "החתימה על הסכמי אברהם, בהובלת ארה"ב, הייתה המהלך המשמעותי ביותר לטובת האזור בעשרים השנים האחרונות. ארה"ב וממשל ביידן כיום הם הגורם המרכזי לטובת המשך הרחבתם והעמקתם של היחסים עם השותפות הקיימות ועם שותפות חדשות כמו סעודיה. בשיחתי עם השליח המיוחד שפירו הסכמנו לפעול בתיאום ובשיתוף פעולה הדוק על מנת לשמר את היחסים הטובים עם השותפות הקיימות להסכמים ולהגדיל את מעגל השלום והנורמליזציה עם שותפות חדשות במזרח התיכון ומחוצה לו"



0 תגובות